Sider

søndag den 7. juli 2013

Would You Be Mine?

Er helt og aldeles in love! Hvis i ikke allerede har gættet det, så er det netbluser der denne gang har sat sig fast i mit hjerte. Jeg har nu, de sidste 2 dage, søgt nettet tyndt efter dem uden held. Ind til videre, er jeg kommet så langt, at H&M solgte nogle i Marts måned, hvilket ikke hjælper mig så pisse meget. Hvis i kender til nogle butikker der sælger dem, vil jeg være jer evigt taknemelig hvis i lige skriver hvor. Indtil videre vil jeg drømme om dem og krydse fingre for, at jeg på magisk vis finder en (SNART).    

4 kommentarer:

  1. Super sød og inspirerende blog du har dig. Måske vi kunne følges? Smid en kommentar på min blog, hvis det har interesse.

    http://erica-schou.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for din kommentar. Tager ihvertfald lige et kig forbi din blog.
      Knus Katarina :)

      Slet
  2. Ved at Weekday sægler nogle fine nogle, har selv prøvet en i dag ;)
    Super fin blog du har, tænkte på om du ville følges?

    Hilsen Ida
    http://nuancerafsort.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK TAK TAK! Skal jeg helt sikkert ind og tjekke ud.
      Knus Kata :-)

      Slet