Sider

torsdag den 24. oktober 2013

Chanel #18

Så kom efteråret officielt til Danmark hvilket for mit vedkommende betyder, at der skal tages hul på de mørkere neglelakfarver. Sommer og forår er jeg stor tilhænger at de lysere farver, især pastel og overlakker med lidt farve i. Men nu er det efterår og vinteren nærmer sig. På denne tid af året har jeg næsten altid en lak på neglene og helst så mørk som muligt, hvis ikke helt sort. I år er der flyttet en ny farve ind i huset, nemlig den kendte Rouge Noir fra Chanel, som jeg forguder! Den er helt perfekt til det helt sorte outfit, som primært er den farve jeg har på fra top til tå, da den skiller sig lidt ud fra alt det sorte. Det der gør den ekstra skøn er, at den på lang afstand ser næsten sort ud, og når man så kommer tættere på, kan man se den rigtige farve, bordeaux. 

2 kommentarer:

  1. Alt for lækker efterårs farve! :-)
    Kig gerne forbi ♥ -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Utrolig flot farve. :)

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet